امداد خودرو هیوندای کیا دارآباد,تعمیرگاه هیوندای کیا دارآباد,09122430546-آقای رحیمی-با تخفیف مشاوره رایگان شبانه روزی کارگران مجرب,امداد خودرو هیوندای کیا محدوده دارآباد,تعمیرگاه هیوندای کیا محدوده دارآباد, امداد خودرو هیوندای کیا منطقه دارآباد,تعمیرگاه هیوندای کیا منطقه دارآباد,امداد خودرو هیوندای کیا,تعمیرگاه هیوندای کیا,ارائه دهنده خدمات تخصصی خودرو هیوندایبهترین و معتبرترین تعمیرگاه ها و مراکز خدمات پس از فروش مجاز هیوندای,حتعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای و کیا در دارآباد,حمل بار ادارات در دارآباد,تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس اتوماتیک،هیوندا سوناتا,آزرا,سانتافه,جنسیس,کیا اسپورتیچ-کیا اوپتیما,ماهاوی-سورنتو با نرخ اتحادیه,تعمیر موتور خودروهای هیوندا و کیا در دارآباد,،تعمیر جلوبندی هیوندای در دارآباد,دیاگ و برق تخصصی هیوندای,اعمیر خودرو های هیوندا و کیا.تعمیرات اساسی موتور،گیربکس اتومات،جلوبندی،برق خودروهای وارداتی و سرویس های و سیستم تعلیق برق تخصصی,تعمیرگاه تخصصی و مکانیک سیار کلیه محصولات هیوندای و کیا مجهز به تعمیر در محل مشتری در اسرع وقت و اعزام مکانیک سیار مجرب به صورت شبانه روزی و کادر فنی و تعمیرات تخصصی گیربکس استفاده از قطعات اصلی و مورد تایید کارخانه تمام قطعات ارائه شده به صورت اریجینال و دارای گارانتی تعویض می باشند.,مکانیک سیار هیوندای در دارآباد,
امداد خودرو هیوندای از دیگر خدمات شرکت های امداد خودرو در تهران است که با اعزام امدادگران متخصص فنی خودروهای هیوندا،خدمات رسانی امدادی را عرضه می کنند.ممکن است تا حالا مشاهده کرده باشید که خودرویی در مسیر جاده،به دلیل نقص فنی متوقف شده باشد و نیاز به تعمیرکار داشته باشد.در همین راستا شرکت های خودروسازی برای ارائه خدمات پشتیبانی و همچنین برخی از شرکت های خصوصی در زمینۀ ارائه خدمات امداد خودرو مشغول به فعالیت می باشند تا آسودگی خاطر را برای رانندگان به ارمغان آورند.
امداد خودرو هیوندای شامل برطرف نمودن نقص های فنی خودروهای هیونداست که می توان در مدت زمان کوتاهی و در محل انجام داد.بررسی نقص های فنی قسمت خنک کننده خودرو،سیستم احتراق خودرو،بخش برق رسانی خودرو،تعویض لاستیک پنچر با تایر زاپاس و غیره از مواردی است که با اعزام امدادگر متخصص خودروهای هیوندا می توانند رفع مشکل نمایند.
با افزایش سطح آگاهی رانندگان نسبت به خدماتی که شرکت های امداد خودرو سیار هیوندا به مالکان خودرو ارائه می دهند،موجب شده است که اکثر رانندگان پیش از اینکه با این مشکلات فنی روبرو شوند و نیاز به پرداخت هزینه های بالا گردند،توانسته اند با ثبت درخواست خرید اشتراک امداد خودرو،از پرداخت هزینه های مازاد جلوگیری کنند.
پرداخت هزینۀ حق اشتراک امداد خودرو هیوندا در برابر خدمات فنی که در صورت وقوع حادثه،دریافت می کنند،بسیار ناچیز می باشد.ضمن آنکه این اطمینان را خواهید داشته که در هر شرایطی تنها نیستید و می توانید از خدمات فنی امداد خودرو هیوندا استفاده نمائید.
امداد خودرو آبتین به عنوان یکی از شرکت های امداد خودرو در سراسر کشور فعالیت می کند و قادر به ارائه خدمات اختصاصی امداد خودرو هیوندا به رانندگان انواع خودرو هیوندا می باشد.
ابتدا راجع به دلیل یاتاقان زدن خودروهای هیوندای و سوناتا و اپتیما بحث می کنیم.این خودروها در ایران از موتور تتا 2 چهار سیلندر 2/4 لیتری بهره میبرند موتوری که بسیار مشکل داشته و چالش های فراوانی را پشت سر گذاشته،این موتور که در چین تولید می شود در این خودروها در ایران سوار بوده و نمونه امریکایی آن برای خودروهای تولیدی در بازار امریکا تولید می شود.این موتور بنا به فراخوان های متعدد کمپانی هیوندای،دارای پلیسه و خورده ریز های فلزی به جا مانده از فلز کاری در خط تولید چین بوده و این موضوع چندین سال ادامه داشته،این پلیسه ها در مسیر های حساس روغن کاری انباشته شده و فشار روغن را کاهش می دهد.
موضوع دوم اویل پمپ ضعیف این موتور است و بعد از کارکرد 60/000 الی 100/000 نسبت به اویل پمپ های نو حدود سی درصد افت فشار دارد که این تست توسط خود ما نیز انجام شده و ثابت گشته است.این اویل پمپ ها در کیلومتر های اعلامی حتما باید عوض شوند که خوب این موضوع در ایران چندان اهمیتی ندارد از دید مالک خودرو.موضوع سوم قدرت این موتور است که در شتاب گیری خصوصا در سربالایی ها و با سرنشینان فول،بسیار ضعیف عمل کرده و نیاز است فشار زیادی به موتور وارد گردد.
مشکل فنی هیوندای
بررسی برخی مشکلات فنی خودروهای هیوندای و کیا اصولا زمانی که خودروهای و اپتیما و سوناتا یاتاقان میزنند شما اگر شانس داشته باشید و متوجه صدای غیر طبیعی موتور شوید و آن را سریعا خاموش کنید،با مشکل شاتون زدن مواجه نخواهید شد ولی در عمل به دلیل صدای سیستم صوتی و عدم تسلط فنی راننده به مسائل فنی،ممکن است یاتاقان به حدی لق شود که شاتون بشکند و از سیلندر بیرون بزند.
بابت تعمیر این موتور ها باید برخی نکات را در نظر داشته باشید.میلنگ این موتور چنانچه تمایل داشته باشید موتور استاندارد تعمیر شود،باید تعویض گردد،یاتاقان های 25 و 50 موجود در بازار علی رقم تبلیغات و ادعا های بازاریان،جنیون هیوندای و کیا نیست و اصولا این خودروساز به هیچ وجه یاتاقان 25 و پنجاه تولید نمیکند و شدیدا عملیات تراشکاری و پولیش کاری را رد و ممنوع کرده است.
با تمام این احوال برخی به دلیل هزینه بسیار بالای تعمیر موتور تمایل ندارند میلنگ نو تهیه کنند.برای این دست افراد نیز می توان عنوان کرد ریسک تراش میلنگ بالاست و ممکن است موتور جواب ندهد ولی مرکز با تهیه تجهیزات سنگین و به روز تراشکاری کامپیوتری در کارگاه خود،نمونه هایی داشته که موتور جواب داده است و میتوانید از آن استفاده کنید.اویل پمپ حتما باید عوض شود،ست کامل یاتاقان ها،پک واشر و مدت یک هفته عموما نیاز است.
هزینه تعمیر استاندارد و سوناتا و اپتیمای یاتاقان زده در صورتی که شاتون نزده باشند بین 17 ملیون تا سی ملیون بسته به شدت تخریب موتور هزینه در بر دارد و این قیمت در زمان ثبت این مقاله بوده و نیاز است قیمت دقیق را به صورت تماس تلفنی جویا شوید.
مشکل فنی هیوندای
زمانی که آب وارد یونیت شود اتصالی درون برد رخ می دهد و ابتدا قطعات پلاستیکی یونیت شروع به آب شدن می کنند و در ادامه با شعله ور شدن آتش خودروی آتش می گیرد و می سوزد.در روند تعمیراتی و رفع این مشکل،هیوندای یک رله بر سر مدار برق یونیت abs قرار داده می شود و خود یونیت نیز با نمونه اصلاح شده تعویض می گردد.
یکی از ایرادات شایع در موتور های تتا ۲ که در خودروهای هیوندای،توسان،سوناتا و اپتیما و اسپورتیج استفاده شده،نشتی سوپاپ PCV در درب سوپاپ این موتور است.وظیفه سوپاپ PCV انتقال بخار روغن از درون موتور به منیفولد هوا است.زمانی که این سوپاپ معیوب گردد کل روغن موتور به جای بخار روغن وارد منیفولد و سپس محفظه احتراق شده و دود بسیار زیادی از اگزوز خارج می شود.روال تعمیراتی تخصصی برای رفع این عیب نیاز بوده تا اطمینان حاصل شود که مشکل برطرف گردد و موتور تحت تنش های سنگین قرار نگیرد.
مشکل فنی هیوندای
خطای ECS هیوندای:عبارت ECS مخفف Electronic Control Suspension یا کنترل الکترونیکی سیستم تعلیق است و در عمل بدین معنی است که سیستم تنظیم ارتفاع این خودرو دچار مشکل شده است.
بخش های مختلف سیستم Ecs جنسیس و سنتنیال
مهمترین بخش های سیستم تنظیم ارتفاع در جنسیس و سنتنیال عبارت اند از :
مشکل فنی هیوندای
مهمترین عوامل خرابی در سیستم ECS
شایع ترین حالت هایی که طی آن سیستم ecs دچار مشکل می شود عبارت اند از :
1.نشتی باد از کمک ها و بالن ها : در این وضعیت که به اصلاح پنچری بالن و کمک گفته می شود،باد سیستم خالی شده و خودرو میخوابد.
2.به هم ریختن تنظیمات سیستم،زمانی که خودرو دچار تعمیرات غیر اصولی شود و یا به دلیل خرابی یکی از کمک ها یا بالن ها به مدت طولانی و عدم رفع مشکل،خودرو از کالیبره خارج شده و کج و یا می خوابد.
3.آسیب هایی که در اثر خرابی شلگیر خودرو در سمت شاگرد به مجموعه کمپرسور و سلونویید تقسیم و سیم کشی این قسمت وارد می شود.
عیب یابی و تعمیرات اصولی تنظیم ارتفاع جنسیس و سنتنیال
زمانی که چراغ ECS در جنسیس و سنتنیال روشن می شود عموما عملکرد دکمه های تغییر ارتفاع از کار می افتد،برای شناسایی عیب و تعمیر آن باید با دیاگ های تخصصی ابتدا مورد را بررسی کرده و سپس اقدام به تست های فیزیکی نمایید.
مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای در تعمیرگاه گیربکس وان زیر نظر متخصصین مجرب و کارآزموده
تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای توسط گیربکس وان با به روزترین امکانات و دانش تخصصی در زمینه تعمیرات و عیب یابی گیربکس با افتخار اعلام می دارد.
تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای توسط گیربکس وان با به روزترین امکانات و دانش تخصصی در زمینه تعمیرات و عیب یابی گیربکس با افتخار اعلام می دارد.
خدماتی که در این مرکز ارائه می گردد شامل: تعمیر گیربکس اتوماتیک،سرویس دوره ای تعمیر گیربکس اتوماتیک،بازدید فنی به همراه گارانتی یکساله می باشد.
تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای
گیربکس اتوماتیک بدلیل انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدروالکترومکانیکی آن،نسبت به خودروهایی با دنده دستی،مستلزم دقت و حساسیت بیشتری است.
لذا با درک این موضوع می بایست موارد زیر را در نظر گرفت؛
طاهای گیربکس را جدی گرفته و در اولین فرصت به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید.ادامه رانندگی با گیربکس معیوب،باعث گسترش خرابی به سایر قطعات شده که در نتیجه هزینه و زمان تعمیرات آن را چندین برابر می کند.
روغن گیربکس را در زمانبندی و کیلومتر تعیین شده تعویض کنید.
خودروهای اتوماتیک سیستم برق پیچیده تری نسبت به سایر خودرو ها دارند،ترجیحا از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون،آمپلی فایر،دزدگیر متفرقه و … استفاده نکنید.
مجموعه گیربکس اتوماتیک،سنسورها و مدارهای الکترونیکی حساسی دارد و موتورشویی برای آنها توصیه نمی شود.
موارد دیگر به صورت مفصل در مقاله نحوه استفاده صحیح از گیربکس اتوماتیک توضیح داده شده است.روغن مورد استفاده در از نوع ||| ATF وایکو و ای سی دلکو بوده که ساخت کشور آلمان و امریکا می باشند.
خدمات تعمیرگاه تخصصی هیوندای
در زمینه خدمات عیب یابی و تعمیر موتور هیوندای باید در نظر داشته باشید تمامی خدمات مربوط به موتور های هیوندای از صفر تا صد به شما عزیزان ارائه می گردد.تعمیرات اساسی موتور شاتون زده و یاتاقان زده هیوندای با بهترین کیفیت انجام تراشکاری های فوق تخصصی قسمت های مختلف موتور هیوندای با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز تعمیرات موتور در کارگاه تخصصی رفع مشکلات سرسیلندر و CVVT های هیوندای تعویض اویل پمپ تعمیرگاه تخصصی هیوندای
انجام تمامی خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر گیربکس هیوندای در مرکز ارائه می گردد.تعمیر کامل گیربکس هیوندای,سرویس ساعت گیربکس هیوندای,تست کامل گیربکس با دستگاه های سیمولاتور,بررسی فشار های هیدرولیکی در قسمت های مختلف گیربکس هیوندای,بررسی تمامی عوامل فرار روغن,تعمیر توربین هیوندای,تنظیم موتور هیوندای و استاندارد سازی موتور برای اخذ معاینه فنی
تمامی خدمات مربوط به انجام سرویس های دوره ای هیوندای در مرکز تخصصی با لوازم اصلی ارائه می گردد.
تعمیرگاه تخصصی هیوندای
هیوندای در تمامی مدل ها با اطمینان کامل می توانید امور تعمیراتی و سرویس های دوره ای خودروی هیوندای خود را به تیم سپرده و با خیالی آسوده از سفر با هیوندای خود لذت ببرید.با توجه به موقعیت تعمیرگاه هیوندای در تهران،عزیزانی که ساکن غرب تهران هستند به سادگی می توانند با این مرکز در تعامل باشند یعنی اگر در جستجوی تعمیرگاه هیوندای در غرب تهران یا تعمیرگاه هیوندای در منطقه 2 تهران و یا تعمیرگاه هیوندای در منطقه 5 تهران هستید به سادگی می توانید به تعمیرگاه هیوندای مراجعه نمایید.عزیزان ساکن در سایر مناطق تهران نیز می توانند با درخواست خودروبر تخصصی،بدون پرداخت هزینه خودروی هیوندای خود را به تعمیرگاه منتقل کنند.
:Published Date:10/9/2024 1:08:31 PM